Általános szerződési feltételek

1. Základní údaje

Cégszékhely:
N5K Group s.r.o.
Bukovecká 609, 739 91 Jablunkov
Csehország
Adószám : 28581814
Közösségi adószám : HU28581814
Telefon.: +36 307 901 261
email : info@borgaleria.hu

Megrendelések:

email : objednavky@vinogalerie.cz
tel.: +420 731 656 664
Az emailekre általában 12 órán belül válaszolunk, de legkésőbb 2 napon belül.

Bank:

Bankszámla tulajdonos: N5K Group s.r.o.
Bankszámlaszám: OTP: 11737007-20764511
Bank neve: OTP Bank
IBAN: HU14117370072076451100000000
SWIFT: OTPVHUHB
Pénznem: Forint

2. Áru megrendelés

A www.borgaleria.hu oldalon megtalálható áru listája a leggyakrabban eladott áruk katalógusa. A szállító biztosítja az áru azonnali elérhetőségét. Az áru elérhetősége mindig igény szerint kerül megerősítésre. Az áru megrendelésénél a vásárló kiválasztja az árut, kitölti a megrendelőlapot, és a megrendelést elküldi. A megrendelés elküldésével adásvételi szerződés jön létre.

Elállás a megrendeléstől:

A vásárló és szállító minden indok nélkül a szerződéstől elállhat, amíg a megrendelést vissza nem igazolja a szállító. Ha a szállító áll el a megrendeléstől, akkor megindokolja, hogy miért nem lehet teljesíteni a megrendelést. Ilyen esetben a vásárló tájékoztatva van és információt kap a következő lépésről. A megrendelés lemondása visszaigazolás után lehetséges, a két fél megegyezésével és az áru kiszállítása előtt.

3. Szállítás

A termék ami kiszállításra vár, a szerződés által előírt megerősítést von maga után a szállító által. A megrendelést nem automatikusan generált visszaigazolást von maga után, de elektronikusan küldünk egy üzenetet a „megrendelés végleges visszaigazolása“-ról vagy telefonos visszaigazolást kap, ahol a szállító ellenőrzi és megerősíti a megrendelés tartalmát, termék fajtáját, mennyiségét, a szállítás összegét. Ha ez megtörtént létre jön az adásvételi szerződés.

Szállítási határidő

A megrendelt áru a rendelkezésre állás szerint vagyis a raktárkészlet szerint van szállítva. Általában 7 munkanapon belül a megrendlés megerősítése utan. Az árut a megrendelésben megadott címre szállítjuk.

Fizetésii mód:

- utánvétes fizetés a futárszolgálatnak az áru kiszállításánál

- banki átutalás (fizetés előre)

Az áru átvétele

A szállítólevél aláírásával a vásárló aláírásával igazolja, hogy a terméket hibátlanul kézhez kapta. Ezért ajánljuk a csomag ellenőrzését az átvételnél. A későbbi panasztétel ami láthatóan a szállítás miatt történt, nem elfogadható.

4. Garancia és reklamáció

A www.borgaleria.hu garanciája a mindenféle reklamáció, ami az áru átvételétől számítva 30 napig jön létre és ez új árura való cserével jár. Ha az áru épp nincs készleten, akkor a lehető leghamarabb megrendelésre kerül és kiszállításra kerül, vagy lehetőség van más termék választására az áru értéke fejében. Hogy a reklamációt felgyorsítsuk új árura 30 napon belül, a terméket hibátlanul (mindenféle tartozékok, összeszerelési útmutató stb.) kell visszaküdeni. A árucsere nem vonatkozik a mechanikus meghibásodásra.

Jótállási idő és garancia levél

A jótállási idő az áru átvételével kezdődik. A jótállási idő minden leírásban fel van tüntetve. Ha garancia levél létezik a megrendelt termékre, akkor a levél ki van állítva a megvásárlási napon. Ha a garancia levél nem létezik, akkor eként szolgál a számla. A jótállás nem vonatkozik a termék általános elhasználódására (vagy részek). A termék ezáltali rövidebb élettartamát nem lehet hibának tekinteni, így reklamálni se lehet. A vásárló aki a terméket további üzletelésre használja, a Ptk.szerint nincs megadva a jótállás. Ilyen esetben a jótállást a konkrét beszállító adja meg. A jótállás a mi weboldalunkon csak a fogyasztókra vonatkoznak és nem a vállalkozókra, akik saját üzletelésükre vásárolnak (vásárlás közösségi adószámra).

Reklamáció

Ha a vásárló a jótállási idő alatt hibát vesz észre a terméken, amelyik nem a megfelelő használat miatt jött létre, de maga a termék hibája miatt, akkor jogában áll reklamációt benyújtani.

A reklamáció folyamata

Ha a vásárló reklamációt szeretne benyújtani, ajánljuk a sérült, problémás árut lefényképezni, esetleg a sérült részt, stb. és az irodánkkal a kapcsolatot felvenni, ahol tájékoztatják majd következő lépésről. Az információ elküldésével segíti munkákat, hogy beazonosítsuk a terméket és a csomagot. Ha olyan csomagot kapunk aminek eredete és indoka kérdesés, a csomag visszaküldésre kerül a feladónak. Ajánlott a terméket az eredeti csomagolásban visszaküldeni, vagy hasonló, megfelelő csomagolásban, mert az eladó nem vállal semmiféle felelősséget a lehetséges mechanikai meghibásodásért a csomag átvétele előtt.

A reklamáció rendezése, folyamata

Az eladó ellenőrzi a reklamációt, hogy jogosan nyújtották e be a kérelmet. Az ellenőrzés után az ügyfelet, vásárlót emailben vagy telefonon értesíti a reklamáció további lépéséről. A reklamáció lerendezése 30 napos a 634/1992 törvény szerint.

5. Szerződéstől való elállás

Az ügyfél elállási joga

A vásárlónak jogában van a szerződéstől elállni, ha az eladó nem teljesíti megrendelésben szereplő szállítási feltételeket. A megrendeléő köteles a vásárlónak a kifizetett összeget 30 napon belül visszafizetni az elállástól számítva. Az összeg visszaküldése utalással történik egy megadott bankszámlaszámra.

Az eladó elállási joga

Az eladónak jogában áll a szerződéstől elállni abban az esetben, ha a termék nem elérhető hosszabb ideig vagy jelentős vétálárkülönbség megjelenésénél, vagy az áruk árában bekövetkezett nyilvánvaló hibája esetén (olyan árak, amelyek egyértelműen különböznek a terméktípustól vagy a termék szokásos árától). Ilyen hiba lehet például az első három számjegy félreírása négy helyett és esetlegesen más helyesírási hibák. Ilyen esetben az eladó azonnal felveszi a vásárlóval a kapcsolatot, hogy a következő lépésekről tájékoztassa. Ha a vásárló már a terméket kifizette, az eladó a lehető leghamarabb az összeget az adott számlájára vissazjuttatja.

A megrendelés elállási folyamata

A vásárló a szerződéstől a következő módon állhat el. Az ellállási igényét emailben az info@borgaleria.hu megírja. Az emailben fel kell tüntetni a megrendelési számot, a vásárlás időpontját és csatolni a számlát. Ha olyan csomagot kapunk aminek eredete és indoka kérdesés, a csomag visszaküldésre kerül a feladónak. Ha a vásárló már a csomagot átvette, akkor a csomagot a cég telephelyére visszaküldi, hogy elbírálásra kerülhessen. Hogy a teljes összeget tudjuk visszaküldeni a terméket sértetlen, hibátlan állapotban kell visszaküldeni. Ha a termék nem sértetlen állapotban kerül visszaküldésre, akkor a vásárló köteles téríteni a javítással felmerülő költségeket és az okozott kárt. Ez úgy történik, hogy a megtérítendő összegből a felmerülő költségek levonásra kerülnek, majd a fennmaradó összeget visszaküldik.

6. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Az eladó kijelenti, hogy a szolgáltatásán keresztül megszerzett adatokat a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, különös tekintettel a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló csehországi 101/2000. sz. törvény rendelkezéseire.

Az eladó továbbá kijelenti, hogy tiszteletben tartja az oldal látogatóinak és regisztrált felhasználóinak személyes és bizalmas információit. A tudomására jutó valamennyi adatot és tényt bizalmasan kezel, azokat kizárólag szolgáltatásai működtetéséhez, fejlesztéséhez, valamint saját célú kutatás illetve statisztika készítéséhez használja fel.

A weboldal adatkezelését kizárólag a cég (N5K Group) végzi, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett személy kifejezett hozzájárulásával. Az adatokat, amit a vásárló megad a megrendelésnél, bármikor az „ügyfél területen“ megváltoztathatja.

Ha a vásárló-ügyfél beleegyezik, akkor a szolgáltató telefonon, emailben értesítheti az aktuális újdonságokról, hírekről, akciókról.

Az ügyfél a beleegyezést bármikor visszavonhatja akár telefonon vagy emailben.

7. Záró rendelkezések

Ezek az üzleti feltételek minden megkötött szerződésre érvényesek, ami az ügyfél és szolgáltató közt jön létre.

A szerződés megkötésével azonnal az ügyfél elfogadja az üzleti feltételeket, az árat a megrendelés visszaigazolása után, ha csak a két fél másképp nem egyezett meg. A szolgáltatónak jogában áll az üzleti feltételeket megváltoztatni. A megváltozott feltételekről a www.borgaleria.hu oldalon tájékozódhatnak.